مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری جهت اشخاص حقوقی
1- ارائه تصویر برابر اصل اساسنامه به همراه آخرین آگهی تغییرات جهت (اشخاص حقوقی)
2- تصویر سوابق کارهای انجام شده مرتبط با موضوع مناقصه توسط پیشنهاد دهنده شامل: قراردادهای منعقده با سایر ارگانها ، رضایتنامه و تشویق نامه از کارفرمایان قبلی ، مدارک تحصیلی اعضا سهامداران شرکت و تصویر برابر با اصل تایید صلاحیت معتبر در خصوص فعالیت در زمینه کار دارای اعتبار
3- کلیه اسناد و مدارک موضوع مناقصه ارسالی از سوی سازمان توسط پیشنهاد دهنده مهمور به مهر شرکت
4- برگ تکمیل شده پیشنهاد قیمت به امضاء تعهدآور(امضاکنندگان مجاز) و مهمور به مهر شرکت
=========================
موارد مورد نیاز که می بایست شرکت کنندگان جهت شرکت در مناقصه از سازمان تحویل گرفته و پس از تکمیل به واحد مزایده و مناقصه تحویل نمایند
1- نحوه دریافت اسناد مناقصه:
2- پاکات الف – ب – ج
3- ضمانت شرکت در مناقصه به یکی از دو شرح ذیل:
الف) ضمانت نامه بانکی بااعتبار حداقل 3 ماه به نفع سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز
ب) رسید واریز وجه نقد به شماره حساب 700785419287 بانک شهر شعبه پایانه کار اندیش به نام سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری شیراز
4- تصویراز ضمانتنامه بانکی یا رسید واریز وجه نقد جهت شرکت در مناقصه
- اسناد و مدارک مناقصه فقط به نماینده شرکت با ارائه معرفی نامه معتبر با مهر و امضاء مجاز تحویل خواهد شد.
- مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (پاکات الف و ب) باید در حضور متصدی واحد مناقصه / مزایده تکمیل و در پاکتها قرار داده و درب آن کاملاً بسته و لاک و مهر و به همراه پاکت ج تحویل دبیرخانه سازمان گردد.
(پاکت ج می بایستی توسط متقاضی تکمیل و لاک و مهر گردد.)
- جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس : شیراز میدان ولیعصر ، بلوار پیرنیا ، خیابان مثنوی ، کوچه یک( پشت درمانگاه نادر کاظمی) ، انتهای ده متری قدس ، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل واحد مناقصه و مزایده امور مالی مراجه نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 37250737 داخلی 124-125 واحد مناقصه مزایده ـ امور مالی سازمان مراجعه نمایید.